یک روش بسیار محبوب برای رشد یک حساب کاربری اینستاگرام ، دنبال کردن حساب های مشابه به امید کسب برخی از دنبال کننده هاست. برای کمک به روند پیگیری و عدم استفاده از این موارد ، این یک ابزار بسیار ارزشمند برای نمایش اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا اینستاگرام خود را در زیر لیست کاربرهای بعدی پاک کنید. برنامه افزودنی Chrome ، nFollowers حسابهایی را که اکنون دنبال می کنید حسابرسی می کند تا مشخص کند چه کسی شما را دنبال کرده است و چه کسی نیست.
اگر شخصی شما را به عقب برگشته است و مرتباً با محتوای شما درگیر است ، دلیلی برای عدم استفاده از آنها وجود ندارد. آنها یک پیروان خوب هستند و در واقع به بهبود تعامل شما کمک می کنند. به همین دلیل توصیه می کنیم که از "Unlowow all!" دوری کنید. گزینه با IG Follower. ارزش آن را دارد که روابط متقابل به رشد حساب شما ادامه دهد.
با این حال ، اگر کسی در طی یک هفته یا پس از دنبال کردن آنها ، شما را دنبال نکرده است ، ممکن است بخواهید آنها را گشوده نگه دارید تا نسبت پیروان / زیر را بررسی کنید. آنها یا به محتوای شما علاقه ندارند یا فقط در اینستاگرام فعال نیستند.
پس از نصب برنامه افزودنی nFollowers در Google Chrome ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد nFollowers در نوار ابزار مرورگر خود کلیک کنید. برنامه یک برگه جدید باز خواهد کرد و گزارشی از اینکه چه کسی شما را به عقب دنبال نکرده است ، ایجاد می کند. از آن رابط ، می توانید روی حساب شخصی که شما را دنبال نمی کند ، کلیک کنید و آنها را لغو کنید.
برای آن دسته از شما که به دنبال حفظ ارتباط تنگاتنگی بین تعداد افرادی که دنبال می کنید و دنبال کنندگان شما هستند ، این ابزار ناشناخته اینستاگرام برای رشد ارگانیک اینستاگرام خود به صورت ارگانیک و نگه داشتن آن لیست از حسابهایی که دنبال می کنید بسیار ارزشمند است. تحت کنترل.
درست مانند دنبال کردن بیش از حد بسیاری از کاربران ، تلاش برای دیدن بیش از حد بسیاری نیز می تواند شما را دچار دردسر کند! لطفاً با احتیاط خود را از حالت انتخاب خارج کنید ، استراحت کنید و خیلی از کاربران را به طور همزمان باز نکنید.
ابزارهای با ارزش رشد بیشتر اینستاگرام اینستاگرام
علاوه بر افزونه های بسیار جذاب Chrome فوق ، تعدادی ابزار رایگان دیگر در اینستاگرام نیز وجود دارد که می توانند اطمینان حاصل کنند که از هر پستی که می توانید بیشترین دسترسی را کسب کنید.
یکی از بزرگترین چالش های مربوط به بازاریابی اینستاگرام ، زمانی است که می تواند برای تهیه مطالب و تحقیق در جستجوی هشتگ های مربوطه برای هر پست ، انجام دهد. ما به عنوان یک آژانس بازاریابی ، می دانیم که بازاریابی اینستاگرام می تواند بسیار وقت گیر باشد.
از این ابزارها استفاده رایگان است و به شما کمک می کند تا از هر پستی که در اینستاگرام خود می کنید بیشترین استفاده را ببرید. آنها ساعت های بی شماری از برنامه ریزی و تحقیق در محتوا را برای شما صرفه جویی می کنند تا بتوانید بدون صرف یک تن از وقت استفاده از برنامه هر روز ، جوایز اینستاگرام را بدست آورید.
فقط برای نمایش اهداف
تحقیقات هشتگ می تواند یک درد واقعی باشد! تعیین برچسب های مربوطه و اینکه کدام برچسب ها برای تجارت شما ارزشمند باشند یا به مناسبت مورد نظر می تواند ساعت ها طول بکشد. برای کمک به حل آن ، فقط برای نمایش اهداف ایجاد شد. دستیابی به رشد ارگانیک اینستاگرام دشوار است ، اما استفاده از هشتگ های مربوطه راهی عالی برای گسترش ارگانیک مطالب ارسال شده در اینستاگرام است.
فقط برای نمایش اهداف فقط یک ابزار تحقیق هشتگ رایگان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که یک برچسب مربوط به آنچه می خواهید ارسال کنید را وارد کنید و برنامه دسته ای از برچسب های مرتبط را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید در یک پست اینستاگرام استفاده کنید.
به عنوان مثال ، من قصد دارم یکی از عکسهای دوچرخه سواری کوهستان خود را ارسال کنم. برای به دست آوردن دسته ای از برچسب ها ، من وارد #mtb شدم و انتخاب را به صورت خودکار و حد را روی 30 قرار دادم. این عالی است زیرا اینستاگرام فقط به کاربران این امکان را می دهد که در هر پست 30 هشتگ را در اختیار داشته باشند.
تمام کاری که من باید انجام دهم این است که این هشتگ ها را کپی کرده و آنها را در پست بعدی من قرار دهید. اگر می دانید که هشتگ ها چگونه کار می کنند ، این در افزایش دسترسی ارگانیکی هر پستی که می کنید بسیار ارزشمند است. با اینکه چقدر زمان می تواند در تحقیقات هشتگ صرفه جویی کند ، قطعاً یکی از بهترین ابزارهای موجود در اینستاگرام است.
بعد
اگر هر روز فرصت ایجاد پست در اینستاگرام را پیدا می کنید سخت است ، بعداً کمر شما را دارد! بعدا برنامه ای رایگان برای ارسال پست های اینستاگرام ارائه شده است که می تواند به شما در ماندن در بالای ارسال مرتب مطالب جدید در Instagram کمک کند.
بعد
رابط بعدی به شما امکان می دهد محتوای را در پوشه رسانه آن بارگذاری کنید. پس از بارگذاری محتوا ، می توانید محتوای خود را به یک تقویم بکشید و رها کنید و پست ها را برنامه ریزی کنید تا در تاریخ و زمان بعدی به بیرون بروید. بعداً به شما امکان می دهد سایر شبکه های رسانه های اجتماعی خود را به هم متصل کنید تا محتوای شما در همان زمان در همه حساب های رسانه های اجتماعی کسب و کار شما ارسال شود! با توجه به اینکه نیازی نیست چندین کار را به صورت دستی ارسال کنید ، بعداً به راحتی یکی از بهترین ابزارهای تجاری اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت با کمپین های اجتماعی شما است.
همانطور که ممکن است بدانید ، بهترین راه برای بهبود عملکرد پست های شما ارسال آنها هنگام اکثر مخاطبان آنلاین است. با این کار اطمینان حاصل می شود که محتوای شما تا حد امکان مشاهده شود. چشم بیشتر به معنای لایک بیشتر ، رسیدن ، تعامل و فعالیت بهتر برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی ارگانیک است!
بعداً برخی از تجزیه و تحلیل های رایگان اینستاگرام نیز در دسترس است و می تواند به شما بگوید چه زمانی مخاطبان آنلاین هستند به عنوان مثال ، بعد از نگاهی به معیارها و تحلیل های اینستاگرامی که بعدا ارائه می دهد ، می دانم که اکثر مخاطبانم ساعت 9 صبح روز چهارشنبه بصورت آنلاین هستند ، اما من نمی توانم محتوا را ارسال کنم زیرا بعد از یک جلسه هفتگی زود هنگام دوباره به سر کار خواهم گشت. . با بعداً ، می توانم پست را در اوایل هفته از رایانه خود برنامه ریزی کرده و بعداً آن را برای من ارسال کند.
یکی دیگر از زمان صرفه جویی در زمان فوق العاده ، ویژگی "ذخیره شده عنوان" در رابط ایجاد پست است. این مکان عالی برای ورود به هشتگ هایی است که با "فقط برای اهداف نمایش" ایجاد کرده اید تا مطمئن شوید که با هر پستی که ارائه می کنید ، همه این هشتگ های عالی را میخکوب می کنید این یکی از بهترین راهها برای هر چه بیشتر در معرض دید قرار گرفتن با هر پستی است که شغل شما ایجاد می کند. بعداً یکی از بهترین ابزارهای تجاری اینستاگرام برای افزایش بهره وری با کمپین های رسانه های اجتماعی شما است.
CANVA
اگر محتوای اینستاگرام شما فرعی باشد ، تبلیغ ، برنامه ریزی یا هک رشد چه مزایایی دارد؟ اصلا! اگر می خواهید کیفیت محتوای اینستاگرام خود را بالاتر ببرید ، این ابزاری است که باید بدانید.
Canva می تواند به شما در ساخت گرافیک خیره کننده ، آرم ها و هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید کمک کند تا فید اینستاگرام خود شگفت انگیز به نظر برسد. می خواهید اثبات کنید؟ نگاهی به فید اینستاگرام ما بیندازید. حدود 80٪ مطالبی که در فید مشاهده می کنید با Canva ایجاد شده است!
بوم بسیار خوب است ، آژانسها (مانند ما) شروع به استفاده از آن از طریق ابزارهای گران قیمت طراحی می کنند. حتی نسخه رایگان Canva نیز مملو از ویژگی های بسیار جذاب است! قالب های آنها باعث می شود تا اندازه های مناسب برای سیستم عامل ها و قالب های مختلف اجتماعی ، نسخهای مختلف باشد. به عنوان مثال ، با یک کلیک سریع می توانید یک پست رسمی در اینستاگرام 1080 1080 ، یک پست پرتره 1080 × 1350 ، یک پست داستان 1920 10 1080 و سایر موارد طراحی کنید!
الگوهای داخلی ، فونت ها ، عناصر طراحی ، شبکه ها و موارد دیگر آنها راهی عالی برای ایجاد محتوای حرفه ای بدون نیاز به باز کردن کتابچه راهنمای کاربر یا گذراندن یک دوره برای یادگیری یک ابزار طراحی بالا هستند. اگر به دنبال ابزاری سریع و آسان و در عین حال قدرتمند طراحی آنلاین هستید ، Canva راهی برای پیش روی شماست!